پیام مدیرعامل به مناسبت سی و پنجمین سالگرد تاسیس شرکت ایران پتک

پیام مدیرعامل به مناسبت سی و پنجمین سالگرد تاسیس شرکت ایران پتک

به نام خدا 

" تنها دو فضیلت وجود دارد، یکی کار و دیگری خرد" 

 

اعضا محترم خانواده ایران پتک - سلام 

سی و پنجمین سالگرد تلاش و فعالیت غرور آفرین گروه کارخانجات صنعتی ایران پتک بر تمامی ایرانیان به ویژه اعضای سخت کوش و متعهد این مجموعه گرامی باد! 

ثمره این تلاش جمعی: 

  • تولید و عرضه بیش از 1100 سایز انواع ابزارآلات دستی مرغوب است که همگی برای اولین بار در کشور تولید می شوند و هموطنانمان را از وابستگی و مصرف این گروه ابزارآلات وارداتی بی نیاز کرده اند. 
  • ارتقا سطح بهره وری و ایمنی کار در کشور به دلیل تولید و ارائه ابزارآلات استاندارد، کارا و ایمن به هموطنان و جامعه ابزاری در کشور 
  • ارزهایی که تا کنون برای واردات این گروه ابزارآلات استفاده می شدند برای واردات کالاهای حیاتی و ضروری نظیر مواد غذایی، کالاهای بهداشتی و ایمنی و... صرف می شوند. 
  • اشتغال تعداد کثیری از فرزندان این مرز و بوم و ایجاد حس ارزش و کارآفرینی و جلوگیری از ایجاد حس بیکاری، نا امنی، فقر و... 

و هزاران ثمره گران بهای دیگر که شرح آن از حوصله این متن خارج است اما یادآوری آنها شادی آفرین بوده و باعث احساس غرور می شود و در درون همه افرادی که طی این 35 سال تلاش به هر نحوی از انحاء چه به صورت غیرمستقیم (کارکنان ادارات و مراکز زیربط نظیر آب، برق، گاز، گمرک، وزارتخانه ها، شهرک های صنعتی و...) و چه مستقیم( شامل کارکنان مجموعه) خالصانه و متعهدانه همراهی کرده اند، چراغ روشن می کند. 

اگرچه یاد گروه اندکی که هم عامدانه و از روی آگاهی شانه از بار مسئولیت خود خالی می کردند یا مانع می تراشیدند یا ضرر و زیان به مجموعه وارد می کردند، مایه تاسف و دلگیری می شود؛ بی تردید اگر ایشان هم به جمع گروه تلاشگر می پیوستند سرعت و قدرت مجموعه دو چندان می شد و حاصل آن پیشکش ایران و ایرانیان. 

به هر تقدیر امیدوارم هر روز بر تعداد افراد متخصص، مسئولیت پذیر و مثبت اندیش و امیدوار این مجموعه افزوده شود تا همگی دست در دست یکدیگر فردایی آبادتر، امن تر و شادتر برای خود و فرزندانمان بسازیم. 

با احترام 

امیرحسین رمضانی